Вознесенський ліцей №10 ВМР – один з найбільших закладів освіти в місті. Він є гаванню успіху здобуваів освіти, їхніх батьків та усього педагогічного колективу.  За десятиліття роботи ліцея (школи) було випущено в самостійне життя тисячі учнів, серед яких є академіки, полковники, генерали, державні посадовці, а головне, усі вони стали справжніми небайдужими людьми. Багато  наших  випускників повертаються  до рідної школи вчителями.

 

Методологічним стрижнем роботи колективу є дитиноцентристський погляд на навчально-виховний процес. Творчі вчителі виховують креативних  школярів. Тому ми пишаємося своїми зірочками, які представляють нашу школу на різних рівнях, різних конкурсах. Щорічно маємо переможців міських олімпіад та конкурсів різних рівнів, обласних відділень Малої Академії наук.

 

Ліцей(школа) ставить собі за головну мету збудити, дати виявитися самостійним та творчим силам дитини.

 

Імідж ліцею залежить від її керівника. Директор, Терзілова Людмила Миколаївна, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України.

За заслуги в навчально-виховній роботі нагороджена почесними грамотами різного рівня.  В 2012 році стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу «Директор ХХІ століття – 2012» в номінації «Громадсько-державне управління школою». У  2013 році стала переможцем обласного конкурсу «Кращий педагогічний працівник» у номінації «Управління навчальним закладом ».

 

Наша успішність в тому, що школа не зупиняється на досягнутому, постійно прагне до нового. Є у нас і свіжі ідеї, які постійно втілюються в життя школи командою учнів, їх батьків та педагогічним колективом. Багато років школа є експериментальним майданчиком.

  

З 2014 по 2020 рр. школа працює в локальному експерименті: «Формування ноосферної свідомості учнів через розвиток ключових компетенцій в умовах полікультурної школи»

 

Ноосферна  освіта –  це  соціокультурний  процес  передачі  знань,  умінь і  навичок   шляхом    організованого   мотивування    індивідуальних   навчальних мислеобразів   і  реалізації закладеної   в них   енергії.   Метою  ноосферного викладання    навчальних    дисциплін    є  навчання   цілісному    динамічному мисленню    шляхом    мотивування   мислеобразів    і  активізації   дискурсивно-логічного мислення.

 

     Інструментарій   для  здійснення   процесів  виховання  та   освіти цілісної гармонійної особистості є сукупністю засобів  утілення в життя ідей ноосферної освіти,складовими частинами його є: методологія ноосферної освіти;тметодика    викладання    навчальних    дисциплін    (REAL-методика); технологія    організації  педагогічного простору; методи    психологічної корекції   особистості    (психологія   ноосферного     розвитку    особистості); біоадекватні підручники;     програма     підготовки     та   перепідготовки педагогічних    кадрів   (управлінців,   педагогів,   вихователів,   психологів,  батьків).

 

Головним    результатом    ноосферної    освіти  є  розкриття    внутрішніх ресурсів  особистості   учня,  виявлення  вже   закладених   у  ньому  природою потенційних можливостей.

 

     Методологія    ноосферної   освіти  актуалізує   питання   обґрунтування    і  застосування   педагогічного   методу,   стрижнем  якого   є   біосоціоадекватна  етика  (екоетика).  Вона  спрямовується  на  побудову  педагогічного  процесу, що  не  порушує  цілісність   особистості,  мотивує   особистість  до  розкриття своїх потенційних можливостей.

 

 

 

Механізмом розвитку особистості учня-діяча є побудова навчання як цілісного творчого процесу, в якому ситуація розмірковування та ситуація успіху є домінуючими.

 

В основі навчально-виховного процесу - конструктивна взаємодія між вчителем і учнями та розвиток поняттєвого мислення, яке є підґрунтям розвитку творчого мислення.

 

Вчитель не тільки навчає, а й вчиться сам в процесі навчання учнів. В ході експериментальної діяльності відбувається формування професійної компетентності вчителя, яка визначається системою знань, результативністю педагогічних дій, умінь, ставленням до учнів.

 

 

 

З метою покращення фахової підготовки в школі діє творча група до складу якої входять директор школи Терзілова Л.М., заступники директора з навчально-виховної роботи Базан А.І. та Лапаєва І.М., практичний психолог школи Крючкова Ю.І.. та вчителі – експериментатори. Важливими складовими діяльності групи є постановка мети на поточний навчальний рік, розробка плану вирішення завдань експериментальної діяльності, опрацювання поточної інформації, перевірка результатів та корекція дій.

 

 

Звіти