Керівник команди – Вітковська Наталя Дмитрівна
Члени команди: Гончаренко О.І., Шестак О.Ю., Саакян Н.В., Луценко М.В., Самарська С.М., Завальна Н.В., Куценко Д.М., Онощенко Л.А., Бурхачова І.В.
Разом ми підготували майстер-клас з теми « Ігрові технології навчання як засоби розвитку пізнавальних інтересів».
На початку виступу Саакян Н.В. зробила вступне слово та розповіла про те, що таке ігрові технології.
Разом з Гончаренко О.І. учасники майстер-класу писали на пелюстках свої думки стосовно того, що розвивають ігрові технології, а потім складали ці пелюстки у квітку.
Вітковська Н.Д. та Онощенко Л.А. продемонстрували ігровий метод « Магічні квадрати», який розвиває логічне мислення, увагу та рахунок.
Луценко М.В. провела ігровий метод «Шість капелюхів» з теми «Зелена аптека», де учасникам необхідно було вступити у певну роль та надати необхідну інформацію про лікарські рослини.
Шестак О.Ю. провела разом з учасниками ігровий метод «Філворд». Мета гри полягала в тому, що треба було знайти заховані слова серед літер з певної теми.
Куценко Д.М. продемонстрував декілька фізичних вправ на розвиток уваги, концентрації та моторики, які можна застосовувати під час фізкультхвилинок на уроках.
Завальна Н.В. розповіла про роботу з дітьми з ООП та показала метод конструювання «Лего».
Самарська С.М. та Бурхачова І.В. разом з учасниками майстер-класу склали за допомогою геометричних фігур «Танграм» символ року – зайчика.
Саакян Н.В. провела рефлексію у вигляді гри, де учасникам було запропоновано заповнити рядки у віршику словами, які зустрічалися під час заняття.
Знань багато не буває, тому навчаємося і демонструємо свій досвід.